Webshop voorwaarden

Verzenden & kosten

Afhalen:

Afhalen na een bestelling is mogelijk bij thuisadres. Deze wordt alleen na bestelling doorgegeven wegens privacy.

Verzenden:

Voor Nederland geldt het volgende:
Bij bestellingen vraag ik een bijdrage in de verzendkosten van 6,75.

Levertermijn:
De toppers van de koffiebranderij branden 2x per week voor mij de heerlijke Zjee’s koffie. Ik heb uiteraard voorraad bij Zjee Café maar het kan een keer voorkomen dat de bonen op zijn. Hiervoor vraag ik u om iets meer geduld zodat ik de beste kwaliteit voor u kan leveren.

Track & Trace
Alle bestellingen (die niet afgehaald worden) versturen we via de pakketpost van PostNL. We sturen je per e-mail een Track & Trace code zodat je kunt zien waar je pakketje zich bevindt. Drie werkdagen na verzending je pakketje nog niet binnen? Neem dan even contact op, dan zoeken we het voor je uit.

Niet thuis?
Ben je niet thuis, dan wordt je pakketje indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Is dit niet mogelijk, dan komt PostNL nog een tweede keer terug. Lukt het dan nog niet om je pakketje te bezorgen, dan wordt deze naar een afhaallocatie gebracht en ontvang je een briefje in de bus waarmee je het pakketje kunt ophalen.

Garantie & klachtenprocedure

Garantie
Ik geef om mijn producten en doe mijn uiterste best om deze in top kwaliteit en conditie te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens de transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek te melden bij mij. Indien het gebrek binnen mijn garantie valt dan zal ik dat kosteloos voor u vervangen of laten repareren.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Men leert ervan door erover te communiceren en we maken allemaal fouten. Feedback is voor mij een geschenk en raad daarom ook aan de klacht kenbaar te maken bij mij. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar zjeecafe@outlook.com. Ik help u graag om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Herroepingsrecht/bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Indien de producten ongebruikt zijn. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Retourneert u de gehele bestelling, dan krijgt u het volledige orderbedrag gecrediteerd maar de verzendkosten zijn voor u. Retourneert u een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten ook niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via zjeecafe@outlook.com. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Uitzondering maatwerk
Producten die u via deze webwinkel koopt worden soms, nadat dit afgesproken is, op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Uitzondering verzegelde producten
Producten (zakken geroosterde koffiebonen) mogen retour als de verzegeling niet is verbroken.

Uitzondering houdbare producten
Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom in bepaalde situaties niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Herroepingsformulier
Vraag per mail naar ons herroepingsformulier om producten retour te sturen.

Nieuwsbrief Zjee Café

Wil jij meer weten over het laatste nieuws van Zjee Café en tips ontvangen om jouw beleving in de koffie optimaliseren? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.